Mi az a keresőoptimalizálás?Mit csinál egy SEO szakember?

Mi az a keresőoptimalizálás?Mit csinál egy SEO szakember?
Keresőoptimalizálás szakértő
Sok mítoszt hallani a keresőoptimalizálás művészetéről.Sok tévhitet,amit az interneten való olvasás közepette látunk a SEO cikkek legjavából.Leírom érthetően érdekek nélkül,hogy ez az egész miről is szól,hiszen a spájz ezért jött létre.
A keresőoptimalizálás részei.Hogyan is néz ki egy SEO munka?
Elsősorban azt kell tisztáznunk,hogy mit is takar az a keresőoptimalizálás.Csináltatunk egy weboldalt és azt is szeretnénk nyilván,hogy látogatóink is legyenek.Na már most ahhoz kelleni fog az is,hogy ne a 19. oldalon jelenjünk meg,hiszen a Google keresések forgalmának 91%-a az első oldalon landol.Na ez a keresőoptimalizálás,ami segít hogy az elkészült honlap helyezése minél jobb legyen a keresési találatoknál.Lehet ez akár Google,Yandex,Bing vagy Yahoo is.Az alsó képen láthatjuk miből épül fel a SEO folyamat.
SEO folyamat
Keresőoptimalizálás részei
3 meghatározó SEO részre oszthatjuk a fenti folyamat elemeit.Ezeket a munka folyamat sorrendjében fogom leírni,mivel a kívánt hatást csak így tudjuk elérni.
Technia SEO-Keresőoptimalizálás technikai beállításai
Itt vizsgálják meg a megbízott szakemberek,hogy az elkészített weboldalnak milyen technikai adottságai vannak és a hibákat javítják.Egy megfelelő technikai háttérre lehet csak építeni a kereső optimalizálási stratégiánkat.Említésképpen itt kell javítani a weboldal betöltési sebességét,ha nincsen mobilon nézhető verzió az nagy hiba hiszen a reszponzivitás nagyon fontos.Betöltési hibákat,indexeléseket,hogy a Google egyáltalán lát-e minket. Ezek,ha megvannak akkor tudunk áttérni a következő SEO folyamatra.
ON-Page SEO-Tartalmi keresőoptimalizálás lényege
Ez az a lépés,amikor az oldalra feltöltött tartalmunkat a megbízott SEO szakember átvizsgálja.Itt arra kell gondolnunk,hogy nem mindegy,hogy mennyi kulcsszó azaz keresési kifejezés van benne.A keresési kifejezés az a szó vagy szavak,amiket keresésénél beütünk pl. a Google-be.Ha van egy kutyatápot forgalmazó webshopunk,akkor nem mindegy,hogy mennyire optimalizáljuk erre a tartalmat.Az se mindegy mennyi keresés érkezik arra a szóra ezeket is kutatja egy kereső optimalizálási szakember,hogy mire érdemes optimalizálni.Szép tagoltnak kell lenni a szövegnek,képekkel megfelelően elhelyezve mert ez is fontos szempont.Megfelelő címekkel.H1-H10 bekezdésekkel.Ezután,ha kész a tartalmunk elemzése és javítása SEO szempontból áttérünk a fekete levesre.
OFF-Page SEO-Linképítés
Ez a rész tartalmazza a keresőoptimalizálási munkáknál a külső linkek elhelyezését más weboldalakra,amik a mi weboldalunkra mutatnak.Lényeges dolog a Google rangsorolásai között ezeknek a linkeknek a száma és minősége.Fontos,hogy a link a mi honlapunk profiljához illeszkedő oldalról származzon.Fontos az is,hogy az oldal megbízható legyen és régóta működjön.
Keresőoptimalizálás konklúzió
A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat.Az első két lépése viszonylag hamar megoldható,de a link építés egy kihívásokkal teli szakasz,mivel azt kell elérnünk,hogy mások hivatkozásokat helyezzenek el a weboldalukon.A kulcsszavak nehézsége azaz,hogy milyen hamar tudunk előrébb kerülni a keresési találatok között az mindig függ a versenytársaktól és a kulcsszó körül kialakult versenytől.Általában azért már ismerik annyira régóta Magyarországon a keresőoptimalizálást,hogy a nagy keresési mennyiséggel rendelkező szavakra nehéz előrébb kerülni.Könnyebb kulcsszavakra akár 2-3 hét is lehet,de egy nehéz kulcsszóra akár 1 év is lehet és az is csak úgy,hogy jól megtervezett keresőoptimalizálás stratégiánk van.
Sok szakembert és céget láttam már,de a Hyper Marketing-et nyugodt szívvel tudom ajánlani Győrben itt találhatjátok a keresőoptimalizálás áraikat.Itt pedig részletesen leírják nálam jobban,hogy mi is az a keresőoptimalizálás.Esetleg,ha érdekel titeket,hogy érdemes-e megtanulni a SEO-t azt pedig itt találhatjátok.
